September 2, 2007

renkli siir



sari sari dusuyor yapraklar,
takim elbiseli adamlar cumbusu benim burasi,

oysa burada degilim ben,

kirmizi kirmizi dusunmekteyim onu,
dengesiz bir gokkusagi icimin ahengi,

oysa gormedim gokkusagimi,

yesil yesil bakiyorum ona,
su gibi bakiyor bana!

oylece,
ve
bu yuzden,

renk bicemiyorum, konusamiyorum, konusmak istemiyorum

biliyorum sadece,
mavi bir uykuda simdi,

istanbul ortuyor onu,
ruyalarinda bogazin turkusu,
takim elbiseli adamlar cumbusu benim burasi,

oysa burada degilim ben,

renkli bir siiri adimlamaktayim...


Kivanc

Washington DC,
2 Eylul 2007, 00.06
Fotograf: Kivanc, Temmuz 2006, Annecy-Fransa

1 comment:

Anonymous said...

düğün fotolarıyla ufuk ilgileniyo.o da yeni balayından döndü.düğün çok güzeldi olmanı isterdim.by

Kış dönümü...

Yılların ardından… bir merhaba – uzaklarda kalan kendime de! İçtenlikle...   Yazarım belki bundan böyle. Kapattığım kapılar açılır, küfleri ...