October 1, 2006

me / ben

(Museum of Modern Art-New York) Bir bilmecenin icindeyim sanki. Budapeste'de hissetmedigim duygulari hissediyorum. Sanki bir bilgisayar oyununda kucuk, sanal bir ikonum. Kendimi ariyorum. Bir yandan Turkiye ozlemi bastiriyor. Bir yandan bu sehirin sokaklarinda kaybolmanin heyecani. Icimde kac Amerika var? Onlar bile karmakarisik. Oklahomali bir kovboy muyum? Ponca Cityli bir kizilderilimiyim? Yoksa bir New Yorker'miyim. Cok yorgunum, biliyorum. Ama sehrin sokaklarinda turlarken unutuyorum kendimi. Simdilik bu kadar...

5 comments:

Anonymous said...

çoooook handsome

Anonymous said...

amerikada bir kac eyalet gezdim ama hic kizilderili birini gormedim

Anonymous said...

All good;
But you should remove the last comment.
from "( your said... )"
that's nasty and does not belong to your clean side.
keep up the good work

matilda said...

bazen insan kendi içinde kayboluyor,kendi arka sokaklarında kendi çıkmazlarında.. beden,ruh bi yere ait olmak istiyor..
ben hiçbir yere ait hissetmiyorum kendimi, kaçıp gidiverecekmiş gibi duruyorum bunu farkettim.. gittiğim yere beni bağlıycak şeylerden alabildiğine uzak durmak istiyorum..
karmakarışık aklım..yazıyı okuyunca dökülüverdi sözcükler..
sanırım biraz geç oldu ama ben matilda..meleba..blogun güzelmiş birazcık gezindim :)

joshua said...

It's so nice for me to have found this blog of yours, it's so interesting. I sure hope and wish that you take courage enough to pay me a visit in my PALAVROSSAVRVS REX!, and plus get some surprise. My blog is also so cool!

Feel free off course to comment as you wish and remember: don't take it wrong, don't think that this visitation I make was a matter of more audiences for my own blogg. No. It's a matter of making universal, realy universal, all this question of bloggs.

I think it's to UNITE MANKIND! Don't see language as an obstacle. That's not the point. Open your heart and come along!!!!!

Kış dönümü...

Yılların ardından… bir merhaba – uzaklarda kalan kendime de! İçtenlikle...   Yazarım belki bundan böyle. Kapattığım kapılar açılır, küfleri ...