November 22, 2005

doga (bortu bocek selale isim babasi)

Doga... Benim aslan arkadasim, bir ay sonra asker arkadasim. Ben Dogayi coook severim. Sessiz gozukur ama durup durup cakar lafi, hastasi olurum. Yardimseverdir. Dogrucu Mahmut'tur. Benim kadar sivridir dili :o) Ama sakindir. Kizmaz oyle pek, ya da kizinca susar pek konusmaz. Neseliyse bulundugu yerdeki herkesi neselendirir. Bizim evde bale bile yapti (annem ne komik cocuk dedi onlar gidince :o) Teknolojiktir ama teknolojiyi o yonetir, esir olmaz oyle her seye. Iste onun icin asagidaki yazimin basligi Doga'ya aittir. Her projede bulunasi insandir, her zaman aranasi insandir. Melis'i de alip sinemaya gidilesi insandir. Kisacasi super insandir :o)

2 comments:

Anonymous said...

Vay be kivanc gozlerim doldu, popomun kalka kalka tavan yapti ben de seni cok bi cok seviyorum valla. Su yazinda oldugu gibi bazen beynimin kalemi oluveriyosun ya her seferinde daha da saglamlasiyo arkadasligimiz, en kisa zaman da gorusmek dilegiyle gelcen beni ziyarete askerde haaa...!!!

Kivanc said...

Gelcem tabii... Kibris'ta filan yaparsan askerligi yasadik. Duvardan atlayip kacarsin, sahile, kumarhaneye felan gideriz :o)

Kış dönümü...

Yılların ardından… bir merhaba – uzaklarda kalan kendime de! İçtenlikle...   Yazarım belki bundan böyle. Kapattığım kapılar açılır, küfleri ...